Переглядів: 316 | Додав: Сзош№1 | Дата: 01.09.2016 | Коментарі (0)

Адміністрація школи пропонує Ващій увазі  матеріали роботи закладу, щодо СТВОРЕННЯ УМОВ  РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ  НА ЗАСАДАХ ШКІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

Завантажити матеріали в повному обсязі одним документом Word

ВСТУП

     Спроможність будь якої країни вимірюється не тільки її економічним розвитком, а й рівнем освіти та її інтелектуальним потенціалом.  Тому одним із важливих стратегічних завдань України є підготовка нового покоління наукової еліти.

 Сучасний стан суспільства, екологічні кризи, глобалізація, економічній рівень життя  формують потребу в освічених, свідомих громадянах, а  інтелектуалізація багатьох сфер діяльності зумовила зростання інтересу до творчих здібностей людини, їх активізації, інтелекту ... Читати далі »

Переглядів: 260 | Додав: Сзош№1 | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)

 РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ  ШКОЛИ З  ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА  ЗДІБНИМИ  УЧНЯМИ.

Щороку учні нашої школи приймають участь в інтелектуальних  змаганнях.  Як видно з діаграми, кількість переможців районного етапу олімпіад  щорічно становить більше 50% від загальної кількості учасників, відсутність значних коливань показника свідчить про стабільний рівень знань учнів.

У ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2013/2014 н. р. взяли участь 72 учні закладу з 20 базових дисциплін. За підсумками ІІ туру олімпіад 72 школярі-учасники 7-11 класів посіли 45 призових місць, що становить 62,5 % від загальної кількості учасників: 5 - І місць (7 %), 16 -  ІІ  (36 %), 24 – ІІІ місць (53 %).

... Читати далі »

Переглядів: 274 | Додав: Сзош№1 | Дата: 25.03.2015 | Коментарі (0)

Адміністрація школи вважає, що розвиток обдарованої особистості на засадах шкільної творчої діяльності має 4 етапи:

  • І етап. Діагностико - організаційний
  • II етап. Проективний
  • III етап. Сумісно-діяльнісний
  • IV етап. Аналітико-корекційний

Завантажити детальну інформацію по етапам.

Переглядів: 154 | Додав: Сзош№1 | Дата: 20.03.2015 | Коментарі (0)

Розвиток творчої особистості значною мірою залежить від фахової майстерності педагогів.  Тому що успішне фахове середовищі гарантує  постійне поповнення науки молоддю.

У  2014/2015 навчальному році у закладі працювало 46 педагогічних працівників відповідно до штатного розпису.

                

 

 

Статистичні показники свідчать по високий рівень професійної компетентності педагогічних працівників навчального закладу Вчителі постійно працюють над підвищення фахової майстерності як традиційними засобами (курси підв ... Читати далі »

Переглядів: 271 | Додав: Сзош№1 | Дата: 13.03.2015 | Коментарі (0)

Система роботи  комунального закладу КЗ «Спеціалізована школа – загальноосвітній навчальний заклад №1

І-ІІІ ступенів м. Приморська  з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» з обдарованими учнями

Докладніше у повному обсязі можна переглянути документ ТУТ

Переглядів: 200 | Додав: Сзош№1 | Дата: 05.03.2015 | Коментарі (0)

Адміністрація навчального закладу надає анотацію досвіду з теми «Створення умов розвитку обдарованої особистості  на засадах шкільної навчально-творчої діяльності», в якій представлено базову модель, актуальність та перспективність досвіду, етапи роботи педагогів з обдарованими учнями. В даних матеріалах розглядається теоретична база досвіду, результати діяльності педагогічного колективу з обдарованими учнями за останні три навчальні роки, технологія діяльності вчителів закладу та рекомендації щодо впровадження досвіду в масову педагогічну практику.

Матеріали додаються.      Завантажити/Відкрити Анотацію

Переглядів: 204 | Додав: Сзош№1 | Дата: 05.03.2015 | Коментарі (0)